• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

نکات مهم برای خرید لاستیک زمستانی


همانطور که زمستان فرا می رسد اهمیت نصب تایرهای زمستانی به شدت مورد توجه قرار می گیرد و یک گام مهم در تضمین ایمنی و کنترل شما در جاده های زمستانی است.

چرا نباید با لاستیک پنچر رانندگی کنیم؟


می توان گفت پنچر شدن لاستیک می تواند تجربه ترسناکی باشد و یا حتی یکی از بدترین کابوس های رانندگی باشد که بنا به هر دلیلی ناگهان اتفاق می افتد. به هر حال باید توجه داشت، اگرچه نمی توان از پنچر شدن لاستیک جلوگیری کرد اما، با رعایت چند نکته می توان از خطرات ناشی از آن پرهیز کرد.

مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها


بسیاری از افراد هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک های جدید نزدیک می شوند، ممکن است استرس و سردرگمی زیادی را تجربه کنند، زیرا آنها مطمئن نیستند که یک مجموعه جدید از لاستیک ها چه هزینه ای را برایشان در بردارد و برای نصب، خدمات اضافی و جانبی چه مبالغی را باید بپردازند.

مفهوم نقاط قرمز و زرد روی دیواره لاستیک خودرو چیست ؟


همانطور که می دانید روی دیواره ی هر لاستیکی، یکسری اعداد و حروف انگلیسی درج شده است که در مقاله های متعددی درباره ی آنها صحبت کرده ایم. بطور مثال پیش از این در مقاله علائم درج شده روی دیواره لاستیک ، درباره سایز لاستیک ، نوع و ساختار لاستیک ، شاخص بار و شاخص سرعت لاستیک ، تحمل بار اضافی لاستیک ، تاریخ تولید لاستیک ، شاخص دما، شاخص سایش و شاخص چسبندگی آن توضیح داده ایم.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان


رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد.

در فصل زمستان از لاستیک تمام فصلی یا لاستیک زمستانی استفاده کنیم ؟


اکثر خودروها هنگام خروج از کارخانه به لاستیک های تمام فصل مجهز شده اند. از آنجا که این خودروها برای سواری نسبتاً آرام، عمر خوب آج و عملکرد عالی در طول سال ساخته شده اند، محبوبیت آنها جای تعجب ندارد .

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

تایر‌های جدید بهتر است روی کدام محور نصب شود؟


برای عملکرد بهتر و بیشتر خودرو خود توصیه ما این است که تمام تایرهای خود را تعویض کنید. اگر شما مجبور بودید به جای 4 حلقه تایر تنها 2 حلقه تایر جدید تهیه کنید،ابتدا قبل از هر چیز به سایز و نوع تایر خود توجه کنید که مشابه تایر‌های قبلی باشد.

گارانتی اصالت کالا چیست؟


راجبه گارانتی اصالت کالا و کارایی آن بیشتر بدانید

درباره ی آج جهت دار لاستیک بیشتر بدانیم


همه ما حتما وقتی صحبت از لاستیک می شود با واژه هایی همچون آج های جهت دار، آج های متقارن و اصطلاحاتی از این قبیل روبرو شده ایم. لازم است بدانیم هر کدام از این نامها دربرگیرنده مجموعه ای از ویژگی هایی است که شناخت آنها به ما کمک می کند تا در انتخاب تایر مناسب برای خودروی خود دقت بیشتری داشته باشیم.

نصب و بالانس لاستیک و بالانس درجا


تعادل مناسب لاستیک و چرخ از نظر ایمنی خودرو بسیار مهم است. هدف از توازن لاستیک ها توزیع وزن به طور مساوی در تمامی تایرها است. می توان گفت چرخ هایی که بالانس نیستند، می توانند باعث ایجاد ارتعاشات در هنگام رانندگی شوند. همچنین باعث سایش زودرس اجزای سیستم تعلیق و فرمان ، قطعات چرخان و لاستیک نیز شوند.

چالش های خرید و تعویض تایر برای خانم ها


چه ضرورتی دارد خانم ها برای تعویض تایر خودرویشان متقبل زحمت شوند؟

نقش والو (والف) در تایر


وجود والو چه فایده ای دارد؟! با وجود والو این اطمینان حاصل می شود که فشار باد داخل لاستیک محفوظ می ماند.

فروش آنلاین لاستیک و ویژگی های آن


فروش آنلاین و نصب سیار در هایپر تایر

دستگاه لاستیک درار ( Tire Changers )


‫یکی از ابزارهای مفیدی که باعث راحتی کار و افزایش بهره وری نیروی کار می شود و از ضروری ترین وسایل آپاراتی ها محسوب می شود لاستیک درآر است

چرا به تعویض و نصب لاستیک در محل نیاز داریم؟!


چرا به تعویض و نصب لاستیک در محل نیاز داریم؟!

میزان فرمان


هنگامي كه فرمان خودرو تنظيم باشد، مسير حركت وسيله نقليه كاملا به ‌صورت مستقيم و در امتداد جهتي كه راننده انتخاب مي‌كند قرارمي‌گيرد اما عوامل مختلفي باعث مي‌شوند تا فرمان از حالت ميزان بودنش خارج شود.

بالانس چرخ


بالانس چرخ فرایند ایجاد تعادل در وزن چرخ های خودرو میباشد. به ندرت پیش می آید که هر چهار چرخ خودرو ی شما دقیقا هم وزن هم باشند. در سرعت بالا این عدم تعادل را به راحتی میتوان متوجه شد. از نشانه های عدم تعادل معمولا ارتعاش و لرزیدن ماشین است

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0